Агнеса Олкова-Михницька: потрібно слухати простих людей та жити їхнім життям

На теренах Обухівського району - чимало проблем. Однією з них є проблема з електропостачанням. Болісно на собі її відчувають жителі сіл та селищ. Ми поспілкувалися із депутатом районної ради Агнесою Олковою-Михницькою, щодо цієї складної ситуації.

“Районні електричні мережі Обухівщини – явище унікальне, як за ступенем своєї важливості в житті людей та підприємств, так і за ступенем неприкритого шахрайства, хамства і зневаги до клієнтів.
Таке стійке складається враження при спілкуванні з виборцями у всіх селах. Погане обслуговування й безсовісне здирництво чи не найактуальніша тема у селян.
На підставі тих кричущих відгуків про роботу РЕМ виникає низка актуальних питань до тієї, начебто поважної організації:

1. Чому керівництво РЕМ обмежує доступ клієнтів до себе? Ліквідовано абонентський відділ в центрі Обухова. Вже давно не працює (хоча б один раз на тиждень), консультаційний пункт в Українці.

2. Чому профілактичні й планові роботи в селах ведуться без попередження населення?

3. Чому аварійні диспетчери дозволяють собі хамство, знущання? Чому у диспетчерів часто-густо практикується – покласти телефонну слухавку на стіл й по декілька годин не повертати її на апарат?

4. Чому приватна структура, а такою і є ПАТ «Київобленерго», вимагає від користувачів кредитування власної діяльності, не маючи на це ніяких юридичних підстав? Чи не є практикою залякування і психологічного тиску на населення написи на автомобілі РЕМ « Відключення електроенергії за бори?»

Чому не замінюється на нове, устаткування, що працює ще за радянських часів і давно фізично не спроможне нести навантаження електроспоживання по потребі людей?
На мій погляд, маса перерахованих питань не є невіглаством, або недолугим господарюванням керівництвом РЕМ. Це ретельно продумана політика.

Насправді, ціла проблема для похилого віку людини із Витачева, або Халеп’я, дістатися в кінець географії Обухова, щоб з’ясувати, суму у квитанції та попросити про перерахунок. Одразу зрозуміло, що далеко не всім по силах такий вояж.

Таким чином «дутий» борг росте в прогресії, кошти врешті-решт сплачуються людьми.
За послуги, що не надавались. Плюс до того, рекомендований платіж, сума якого береться із «Справочник – Стеля». Парадокс, але мені зустрічались люди, що сплачували власну переплату .. І таке буває….

В такий спосіб можна отримувати силу силенну Грошей, як то кажуть, не відриваючи сідницю від дивану.

Можу навести пару актуальних прикладів: в ніч з 9 на 10 вересня в Киселівці, що у с. Трипілля, залишалися без електроенергії понад 15 годин. Через що? Диспетчер не передав заявку ремонтній бригаді. Й таких прикладів безліч.
Або питання до якості електроенергії :

В с. Халеп’я по вул. Шевченка протягом дня напруга може бути і 187 і 110, але дуже рідко 220 вольтів. (така сама ситуація - і в інших селах Обухівщини та Васильківщини - прим. ред.) По вул. Беркутова через низьку напругу в ряді будинків неможливо включити холодильник, а пральна машина ледь дає оберти.

Може проблема й ще в тім, що власником мережі є не український капітал, а представники країни-агресора РФ?

Я спостерігаю, як напружено формується денний порядок сесій Обухівської районної ради. Вносяться часто-густо другорядні, популістичні питання, що не мають реального зв’язку із життям людей. А тим часом, актуальних кричущих питань в житті простих людей – безліч.

Просто потрібно слухати людей та жити їх життям.”

Дописати коментар

0 Коментарі