Технічні проблеми ПриватБанку ліквідовано

Станом на 23:40 п'ятниці 13 вересня, технічні проблеми, через які відбулися збої в обслуговуванні клієнтів ПриватБанку, ліквідовано. Про це в Facebook повідомила представниця прес-служби банку Інна Музичук. 

"23.40. Стабільну роботу процесінгу повністю відновлено. Просимо вибачити за затримку, ми намагалися зробити усе, що в наших силах, дякуємо за розуміння", - написала Музичук.

Вона додала, що проблему знайшли, виправили й полагодили. Музичук зазначила, що це була дійсно форс-мажорна ситуація, але "вже все під контролем". 

Нагадуємо, що в роботі терміналів "ПриватБанку" в супермаркетах та рітейл-мережах, а також додатку "Приват24" ввечері 13 вересня стався масштабний збій.

Дописати коментар

0 Коментарі