75-річчя Перемоги разом з телеканалом Інтер відсвяткували 13 млн осіб

75-річчя Перемоги разом з телеканалом відсвяткували 13 млн осіб. 9 Травня 2020 року «Інтер» знову переміг – став абсолютним лідером українського телеефіру.

75-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні «Інтер» зазначив масштабно. Команда телеканалу доклала максимум зусиль, щоб до ювілейної дати подарувати глядачам відчуття великого і важливого свята. І показники телеперегляду свідчать про те, що телеглядачам це дійсно потрібно: 9 травня 2020 року «Інтер» став абсолютним лідером українського телеефіру. Частка телеканалу масової всеукраїнської аудиторією 18+ становила 15,3%, а за аудиторією 18-54 (50+) – 12,0%. Разом з «Інтером» День Перемоги у святкові вихідні відзначили 11,6 млн телеглядачів. Крім того, понад 1 млн осіб дивилися інтернет-трансляції святкових проектів на сайті inter.ua, офіційному YouTube-каналі і Facebook-сторінці «Інтера». Причому в Інтернеті за проектами телеканалу до Дня Перемоги стежили глядачі не тільки з України, але й з Росії, США, Ізраїлю, Туреччини, Латвії, Казахстану, Німеччини, Польщі, Чехії, Великобританії, Білорусі, Республіки Корея та Аргентини. Також примітно, що в ніч на 10 травня офіційний YouTube-канал «Інтера» подолав позначку в 1 млн підписників!

Всі проекти власного виробництва, що телеканал «Інтер» підготував до Дня Перемоги, показали високі цифри телеперегляду і 9 травня стали лідерами ефіру в своїх слотах.

Традиційний святковий марафон «Наша Перемога», який тривав у прямому ефірі «Інтера» більше 5 годин, зібрав частку 11,4% серед масової всеукраїнської аудиторії 18+ та 9,8% – серед глядачів 18-54 у великих містах. Марафон став лідером свого слота.

Найбільш зацікавили глядачів марафону «Наша Перемога» історії легендарних матерів Євдокії Лисенко та Олександри Деревської, сюжети про Сталінградську битву, про звільнення Праги і про партизанську боротьбу загону Ковпака, розповіді про бійців Червоної армії – про олімпійського чемпіона Віктора Чукаріна і останньому живому українському Героя Радянського Союзу Івана Калиберде, історії пошуку могили батька сім'ї Вьюнык і пошуку родичів спасителя сім'ї Шенгелія, сюжети про концентраційному таборі Аушвіц та інших німецьких концтаборах. Крім того, в рамках марафону телеглядачі дізналися, як проходить марш пам'яті онлайн «Наш полк», організований телеканалом «Інтер» до 75-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні. Всього символічним маршем у «Нашому полку» пройшли більше 1 мільйона 300 тисяч чоловік!

9 травня на «Інтері» успішно пройшла прем'єра другого сезону полюбився глядачам серіалу «Ні кроку назад!». Частка 6-серійної військової драми по аудиторії 18+ в Україні становила 16,9%. Серед глядачів 18-54 у великих містах картина «Ні кроку назад-2. На лінії фронту» зібрала 13,6% частки. Серіал став лідером свого слота. Його подивилися 4,5 млн осіб в Україні.

З величезним успіхом пройшов великий святковий концерт «Перемога. Одна на всіх». Його частка перевищила показники минулого року. За масової всеукраїнської аудиторії 18+ вона становила 20,4%, а серед глядачів 18-54 у великих містах – 13,2%. За аудиторією 18+ (Україна) концерт став найбільш рейтинговою подією святкових вихідних на українському телебаченні. А за аудиторією 18-54 (50+) поступився 9 травня лише фінальної серії військової драми «Ні кроку назад-2. На лінії фронту». За обома аудиторіями концерт телеканалу «Інтер», присвячений 75-річчю Великої Перемоги, очолив ТОП у своєму слоті. В Україні його дивилися в суботу і неділю 7 млн осіб.

Також у День Перемоги телеканал показав улюблені багатьма поколіннями військові фільми: «Вони билися за Батьківщину», «Йшов четвертий рік війни» та «У бій ідуть одні «старики». Одна з найкращих картин про Великої Вітчизняної війні – драма Леоніда Бикова «В бій ідуть одні «старики» – також беззастережно лідирувала в денному ефірі «Інтера». Частка фільму склала 15,2% серед глядачів 18+ в Україні і 15,1% серед аудиторії 18-54 у містах 50 тис+.

Телеканал «Інтер» на офіційних сторінках в соцмережах отримав багато подяк від глядачів. Спасибі за всі теплі слова! Ми раді, що в цей день змогли разом відсвяткувати 75-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні і згадати тих, завдяки кому сьогодні живемо.

Дані дослідження ТБ-аудиторії належать ІТК. Оператор панелі — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс. Дані надані Телеканалом «Інтер». Дані розраховані для цільових аудиторій 4+ (Україна), 18+ (Україна) та 18-54 (50тис.+). Дані розраховані для доби і слота події за 09-10.05.2020 (дані Live, Overnight). Дані надані за показниками rat%, shr% і cov# (для аудиторії 4+, Україна). Детальніше за показниками й визначенням цільових аудиторій в глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/ru/about/glossary/

Опублікувати коментар

0 Коментарі